13 December 2010

Aldrig någonsin igen ska jag vara med i ett Luciatåg iallafall! Gud jag visste ju att vi skulle göra bort oss, men inte trodde jag att jag skulle skämmas såhär mycket efteråt! Exakt hela skolan har sett det så jag vågar knappt titta på folk när jag möter dom i korredorerna. Dock gick det mycket bättre andra gången än första gången. MEN ÄNDÅ! Åh älskar livet.

Jag kom iallafall nyss hem ifrån mormor och morfar. Jag och kusinerna hade lite Luciafirande där idag. Så mysigt! alltså guuud ni ska se hur det ser ut i mormor och morfars hus!! Dom lägger sin själ i jupyntandet så det är som man kommer till tomteland. Jag önskar jag hade en bra kamera så kunde vi få se, det kanske ordnar sig. Iallafall så firar jag alltid jul där! Känns fel att fira nån annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0