2010 lista!

2010 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?: jag tror inte jag hade nått, som att jag suger på att hålla dom
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen som stog speicellt nära, men nån jag väl visste vem det var
5. Vilka länder besökte du?: italien och spanien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: ja
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: 3 Maj, 25 Juni, 7 Juli, 23 Augusti och hela hösten
8. Vad var din största framgång 2010?: jag märkte att jag kan bara jag vill
9. Största misstaget?: ta saker och ting förgivet
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: ja
11. Bästa köpet?: flygbiljetten till spanien
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder och..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: väldigt mycket
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Mikrofonkåt, Du bara du, Just the way you are, Bumpy ride, Only girl in the world
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: det var väl till o från
16. Vad önskar du att du gjort mer?: jag vet inte riktigt
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: vet inte det heller.
18. Hur tillbringade du julen?: Var först hos mina kusiner i Sidsjön, sedan hos mormor och morfar
19. Blev du kär i år?: ja
20. Favoritprogram på TV?: Biggest loser
l21. Bästa boken du läste i år?: twilight böckerna
22. Största musikaliska upptäckten?: svår fråga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: pengar
25. Något du önskade dig men inte fick?: ett eget hus
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: massor
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: lika som alltid antar jag
29. Vad fick dig att må bra?: vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Åh vilken svår.. Har sett så många nya kändisar som man bara vill slicka på
31. Vem saknade du?: Det var olika personer olika perioder
32. De bästa nya människorna du träffade?: Den va lätt! Kicki, Hanna Isabel, Erika, Agnes, Niklas, Julia, Folke osv. Klassen vill säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0