3 December 2010

Igår köpte jag alla julklappar jag hade kvar att köpa och även en födelsedagspresent till Kian! Jag och Angelica gick även på Hedbergskas julshow igår! Den var huuuuur bra som helst. Vill bara ännu mer sugen på att gå där nu ju. Jag knäppte bilder men jag får se om det går att visa dom, isf gör jag det när jag kommer hem.

Annars har det inte hänt så mycket senaste dygnet. Går och oroar mig och har ångest varje sekund och vill bara få ett svar nån gång. Jag vill bara att allt ska bli bra igen. Jag försöker tänka på annat, och det går! Det går för en stund. Dock blir det bara värre när jag kommer på samma tankebanor igen.
Jag önskar att jag kunde göra nånting så allt blev bra, jag skulle göra vad som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0