Dag 1 - Presentera mig själv

Hm.. Ja. Jag heter Elin Elisabeth Susanné Falk, bor i Matfors och är 16 år gammal. Min familj består av mamma Susanné + Hans, pappa Jarmo och syskonen Nicklas Daniel Moa och Emma. Jag gör inget speciellt på fritiden, gör mest det jag känner för. Jag går estetiska programet - musik på Skvaderns gymnasiumskola. Det är lite framochtillbaka om hur jag känner för skolan och så, men för tillfället känns det helt okej!

Mina vänner är en stor del av mig, princip hela mig. Därför ingår dom i presentationen om mig själv. Dom är helt fantisktiska, på alla sätt. Jag är så tacksam över er och allt ni gett mig. Jag och mina tjejer har ett väldigt speciellt band mellan oss, det ska grävas väldigt mycket för att klippa av det. Men iallafall! Det är dom som har gjort mig till den jag är idag.

Vad kan jag säga mer då? Jag är en tänkare. Jag pratar inte speciellt mycket. Jag är blyg men snäll. Och rolig!!! Jag har flera olika hjärtan, och mitt filmhjärta är nog störst och har nog gått sönder flest gånger. Mitt vanliga hjärta är nog minst men starkast. Jag har lätt för att bli beroende av saker, vilket kan leda till att jag mår dåligt om jag inte får min dos av en saken. Do u get it? Jag avgudar även kärlek mer än allt annat samtidigt som den skrämmer livet ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0