Dag 3 - Mina föräldrar

Hm.. Ska kanske börja med lite allmän fakta. Min mamma och pappa heter Susanné och Jarmo. Dom är 46 och 45 år gammal. Dom är skilda och  Dom har en helt underbart otrolig dotter vid namn Elin!

Näe men jag börjar om pappa.. Pappa är alltid omtänksam, och jag har ärft hans ledlösa händer! HEHEHE.  Jag har varit pappfisig ungefär hela mitt liv. Kanske för att jag har mest gemensamt med pappa. Pappa har alltid varit så förstående under min uppväxt, lite hård ibland, men det behövdes. Jag kommer ihåg så väl att jag alltid varit så orolig för min pappa, som att han inte klarar sig själv. Men jag tror att det beror på att han har varit sjuk några gånger när jag var liten, och jag kommer ihåg dom gångerna väl. Men iallafall! Pappa är världens bästa pappa. 


Mamma.. Det är nog henne jag ärft mitt humör ifrån. Hon har aldrig varit den mamman som alltid ska hålla koll på mig, ringa mig varannan minut. Även hon har alltid varit så förstående när det gäller saker jag går/gått igenom. Jag är så lik mamma när det gäller tålamodet också, saker ska hända påengång! Mamma bryr sig alltid om folk runt om kring henne. Hon är otroligt känslig, och kort! Hehe. JAJAJA. Mamma är världens bästa mamma.

Och en sak till. Jag har aldrig bråkat med min mamma eller pappa. Inte en endaste gång. Har vi varit "ovänner" så är det alltid mitt fel pga dålig humör eller nånting. Helt true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0