Ready

Puh! Det tog några timmar att gå igenom hela rummet, dock så dammtorkade jag ingenting.. Äh, jag tog ju garderoben istället! Skulle aldrig orkar göra precis ALLT på samma gång. Så Linnea, Nu finns det en stooooooor påse kläder här som väntar på dig!

Jag blir bara hemma ikväll. Och jag skojade när jag sa att jag ska ta det lugnt imorgon.. Jag måste följa med mamma och hets handla.
Knäppte förresten lite skit bilder på grejerna ifrån idag också.

Mascara och Concealer

Bh och trosa

Hårspray och strumpbyxor

Tröja och kjol - jetefina tillsammans

Lurviga strumpor och örhängen

Klänning (bilden ger ingen rättvisa)

Kommentarer
Postat av: Issa

Hej, varifrån kommer kjolen??

2010-12-26 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0