Angelica

Jag och Angelica sticke iväg och tränar om ungefär fem minuter.
Men alltså, jag tror jag har varit med om det roligaste en människa kan vara med om idag.

Jag och Angelica skulle gå på ica, och jag står utanför min dörr och väntar på henne. Jag står och tittar hur hon tar på sig skorna en bit upp i trappen, och när hon är påväg att gå ner för trappen så flyger hennes ben upp i luften och hon åker ner för trappen snabbare än jesus själv. Och jag trodde jag skulle kissa på mig. Jag hade aldrig skrattat så mycket i heeela mitt liv! Och så skojar jag inte heller.
Sen gick hon som en gämmkärring på ica. Det skrattade jag ännu mer åt.
(JAJA angelica LITE synd om dig var de..)


Jag är snart en bodybuilder!


Angelica med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0