En sång till alla dom

Puh, mamma lever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dock vare inte cancer, utan njursten som jag sa (också, hehehehehehehehhee). Dom ville inte operera än, utan hon skulle åka hem och kolla om hon fick ondare 8). Inte allt för smart när hon knappt kan gå härhemma, men visst visst. Sundsvalls sjukhus har ju alltid varit bäst i test. nat


Nu ska jag byta om och sedan gå och träna. Linnea kommer hit medans jag är på träningen och sällskapar mig över natten. (JA JAG GILLAR ATT HA SOVSÄLLSKAAAAAP, vadådådådådårå?) Dock är hon en av dom som klagar VÄRST över hur jobbig jag är när jag sover... Illa.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va skönt att höra. Trodde hon skulle dö, eller nått :I <3

2010-02-02 @ 21:52:54
URL: http://steffwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0