Fake

Åh vad jag känner mig... ensam är inte rätt ord. Jag känner mig inte deprimerad, övergiven, sorgsen eller något sånt. Men jag känner mig heller inte glad, lycklig, uppskattad. Åh jag vet inte. Kanske det som är problemet. Jag känner mig.. ingenting. Tom. Empty.


Det är sånna här dagar som jag är glad över att jag har en dagbok och filmer. Dock brukar jag oftast skriva "dagboken" på datorn, vilket jag gjort/gör idag. Men jag har även en gul bok som jag skriver i. Det är mer en bok som jag skriver roliga händelser i, och vad jag har gjort under dagen. På datorn skriver jag mer vad som finns i huvudet och känslor. Mina vänner brukar läsa min bok. Det är faktiskt rätt roligt. Första gången jag skrev i den var den 20 juni 2007. Jag har självklart inte skrivit alla dagar som har varit sen dess. Det har tillochmed gått år innan jag skrivit igen. Men det är därför jag älskar den boken. Jag har dagböcker där jag skrivigt varje dag, under ett år. Men den här boken är mer charmig. Alla stavfel och kråkor till bokstäver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0