Forever n' always

Som att jag är tråkig och bara sitter hemma på alla hjärtans dag så tröstar jag mig med att lyssnar på min kärlekslista på spotify iallafall. Det känns åtminstonde liiiite bättre att sitta och sjunga kärlekslåtar till mig själv.


Vill inte vara värsta surhaggan, men den här dagen är faktiskt överskattad. Enligt mig. Jag förstår alla som har pojk/flickvän. Jag vet att det känns as viktigt att vara med partern denna dag. Jag märker vilken skillnad man känner inför den här dagen när man har pojkvän och när man är singel. För ett år sen skulle jag inte kunna tänka mig något annat än att ligga i pojkvännens säng och mysa, men idag känns det verkligen som vilken dag som helst.


Men imorgon är det en ny vecka som väntar! + en jävla massa prov. JIPPPPIIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0