I was born to make you happy

Jag kom nyss hem ifrån Isabelle. Gud va mysigt det var! Dock blev det inga bilder, hade helt enkelt inte tid att knäppa några kort! Gud vad hudvårdsprodukter det fanns där. Jag lovade mig själv att inte köpa nånting, likt förbannat blev det så. Dock till AS bra priser!
Så tack till Isabelle för att jag fick komma!


Måste berätta en sak. Fick reda på att om man sitter vid datorn ofta så torkar det ut huden som bara den. Jag kan ju inget annat än ta åt mig.
Måste berätta en annan sak också. På vägen hem så åkte vi förbi en gubbe som var ute och joggade. Inget konstigt med de? Nej. Men han joggade som en känguru. Inget fel med de? Jo. Han hade händerna framme vid bröstet och rent utsagt hoppade fram. Sen hade han världens puckel rygg också. Det tycket jag var jätte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0