Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig

Jag vet inte vad det är för sorts kärlek jag och Melissa Horn har tillsammans, men då fan är det nått special iallafall! Hon är så snygg, så bra, så bäst, så wonderbar. Jag vill va som henne. Jag vill ha henne. Nej. Eller, om jag vore lesbisk så skulle jag redan ha gift mig med henne.

-


Jag kom nyss hem ifrån en timmes träning. Så nu sitter jag här i mitt röda rum och väntar på bättre tider. Inte en enda bra film går ikväll. Borde fråga Axel om filmtips. Har sett nästan alla jag har. Dom jag inte har sett orkar jag inte se för namnet låter så tråkigt.
Det är ju viktigt egentligen? Att ha ett spännande namn på filmen, likaså med "framsidan". Om man vill se en romantisk film så väljer man ju en film som har en gullig framsida och ett supergullig namn. Om man vill se en rysare så väljer man ju den äckligaste framsidan man hittar, med ett passade namn. Så gör jag iallafall, men jag är ju som jag är också.

Ett väldigt bra exempel på en gullig framsidan och ett supergulligt namn.
Dessutom är filmen sjuuukt jävla bra, den är sorglig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0