Jag vet att jag är svår att leva med

Magnus Weideskog!
Konstigt hur kär man kan bli i låtar som inte är ens musik smak.


Det är nästan sjukt hur mycket jag har att göra idag och imorgon. Egentligen är det ingenting motför vad som egentligen är mycket att göra (hajjar ni?). Men jag som är van att kunna sitta här i 20 timmar och kanske gå till köket några gånger per dag, för mig är detta en k-a-t-a-s-t-r-o-f!!!!!11111ettoneettoneeee

Idag:
* städa rummet (hela min garderob är på golvet)
* tvätta (som att kläderna ligger på golvet)
* plugga biologi (har prov imorgon)
* börja på idrottsuppsatsen (som ska vara klar på fredag)
* baka tills imorgon
Imorgon:
* baka till skolan (en heeeel panna med kladdkaka, ska sälja i cafeterian med klassaaaa)
* hjälpa mamma att dammsuga
* ha maryblablablbaparty 19.00 till typ klockan tio.
* göra klar idrottsuppsatsen

Förstår ni hur mycket detta är för min lilla kropp?! Jag orkar inte hälften av allt detta. Är alldeles för lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0