Lean on me

Det är dags för fredagsmys mina vänner! Gud vilken perfekt fredag! Solsken till tusen och humöret är verkligen på topp :') Jag och Angelica sitter här och värmer upp med lite musik tills ikväll. Vi gick en prommis med Anton och Axel efter skolan också, mina bästa killkompisar =D Finfina pojkar! Singel är dom också, maila mig om ni är intresenadefdf4etewad.


Jag och Angelica går och solar med Emma om en stund. Eller dom ska sola, inte jag :). Efter det går vi hem och byter om för träning, efter träningen åker vi förmodligen hem till ankan och fixar oss litegrann. Åker in till stan, äter, sen ska vi göra vårat bästa med att hitta till Isabelle.
Hon är nämligen nyinflyttad till stan. Ingen av oss har varit där så vi får se hur det går med den saken. Men nog kommer vi fram, förr eller senare...


Ska bara rekomendera er att vara med på mitt och Angelicas pass någon gång framöver!
För att ge er lite inspiration så ser det ut ungefär som på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0