Mary kay party

Det blir hallonpaj till fika ikväll, fifan va clever jag och Anna är. Vi köpte tillochmed marsansås som är färdigblandad. Jag är nog född för att vara lat, de kommer aldrig förändras..

Jag är för övrigt klar med idrottsgrej! Det tog 40 minuter så jag har säkert missat halva uppgiften. Men det är åtminstonde skönt att ha det gjort.
Men nu boooorde jag gå härifrån. Jag hör av mig efteråt. Förresten så blir det en sen kväll för mig och Anna, vi måste baka ikväll som sagt... Men vafan, de kan vi göra nånting kul av!



Kommentarer
Postat av: moster

Tack för att jag/vi fick komma i kväll!! Pajen hade du lyckats bra med!!! MUMS!

2010-02-18 @ 22:50:19
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0