Med bror!

Jag och mamma hämtade ut ett paket på ica förut, några saker ifrån HM hade kommit! Ett par shorts och en tröja. Dock var min älskade byxdress slut! Krossat hjärta. Fast det stog på lappen om något man beställt var slut skulle man ringa dit och prata med dom. Får tvinga mamma att göra det på måndag.


Efter ica åkte vi till mormor och morfar uppe i Rännö och åkte en jävla massa madrass och pulka. Jag har bilder men sitter på mammas dator nu så ni får se dom senare eller imorgon.


Jag och min äldsta bror Nicklas är barnvakt åt Emma. Så ikväll har vi haft mysigt med jätte god förrätt och middag! Just nu ser vi på en film som går på fyran. Shall we dance?


Just de! beställde lite nytt ifrån HM idag också. En jeansjacka (hoppashoppashoppas att den är fin på), en jätte tjusig kjol och lite smågrejor.


Hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0