Pour me a heavy dose of atmosphere

Aj. Min tunga svider värre än.. nånting nu alltså! Mina klass har börjat sålt polkagrisstänger (Vill du köpa?) så hela skolan har gått och sugit på sånna hela dagen. Killarna (som är EXTREMT mogna) tycker det är skit roligt att stå och titta på en tjej när hon "suger av" poklagrisen. Haha. Åh. Orkar inte.


Iallafall, sista lektionen så började både jag och Anna blöda. Hon på överläppen och jag på tungan. Så som sagt, min tunga svider som bara attan.


Ikväll ska jag träna igen. Måste. Fast. Att. Jag. Verkligen. Inte. Orkar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja menfyyy, blev as orolig ju! Men tur som är så lever hon ju än, och hoppas hon gör det ett bra jävla tag till! :D <3

2010-02-03 @ 14:44:00
URL: http://steffwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0