Sjukling?!11

Egentligen var jag alldeles för sjuk imorse för att gå på skolan, men jag hatar verkligen att ligga efter. Dessutom fick jag reda på biologiprovet som vi hade för några veckor sen, MVG! Åh jag blir så lyckliiiiiiiiiig! Dock kommer lyckan försvinna imorgon när jag ska skriva fysikprovet.


Som att jag är halvsjuk och gick på skolan ändå så tyckte jag lite synd om mig imorse. Så jag tog med mig pengar och köpte en fet chockladkaka (har nästan hela kvar! åååh lybbo miiig!!!!!!!!11) en melonstång och halstabletter såklart. Jag och Anna tog en powernap på en bänk idag också. Skönt.

ÅH va vi är fina anna ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ananborr g

cpäckelfitta

2010-02-25 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0