Söndag IGEN

NNOOOOO! Nu äre söndag igen. Men det är bara fem dagar kvar av den vanliga skolan, sen ska jag och Anna praoa (på hifi klubben igen!!! hHHIHHI det var så skönt att sitta och titta på film hela dagarna) en vecka och sedan äre lov! Sååå jag tror nog att jag klara av dom här dagarna rätt fint, förutom att jag har fysik prov på fredag :'((



Iallafall så vaknade jag för 20 minuter sen. Drömde sjuka drömmar inatt. Bland annat att jag fick en lillasyster när jag spelade cup (min mamma födde alltså där i publiken) dagen efter så fick min pappa en son, jag drömde att jag gifte mig med Eric Antonsson och att vi flyttade till Norge, och sen drömde jag att nånting om att jag var på en färga också. Minns inte riktigt hela den drömmen.


Anna ligger fortfarande och sover. Inte speciellt ovanligt när klockan bara är halv tio. Jag läju få vänta till tolv kanske. Men vid halv fyra ska jag åtminstonde träna (!!!!!!!) som jag inte har kunnat gjort på heeela veckan! Efter träningen kommer även min barndomsvän Johan hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0