Söndag.

Vaknade av ett sms imorse, därför är jag vaken så tidigt. Men det kanske är likabra. Måste ju försöka komma i säng i tid ikväll. Dessutom drömde jag ungefär samma dröm som jag drömt för några dagar sen. Dock var den lite annorlunda den här gången.
 Förra gången drömde jag att mitt ex hade en son, och jag träffade dom vid en skog ungefär. Det låg pistoler ungefär överallt, så smart som man är så sa jag att vi borde gå därifrån. Några sekunder efter det så ser jag hur det kommer en jävla massa svarta figurer ifrån skogen, långsaaamt mot oss. Mitt ex springer mot sin son och tar upp honom. Springer som ett as. Sen blir allt som i slowmotion. Jag ser hur han försöker ta sig framåt men blir skjuten i benen hela tiden. Tillslut ramlar han ner på knä, och jag vaknar 8)


I min dröm inatt hade han fortfarande en son. Men miljön var ungefär.. öknen. Fast vi båda såg väldigt stora ut. Vuxen. Dock såg barnet precis likadant ut. Vi höll iallafall på att städa i en husvagn, och jag frågade honom om han ville ha kvar en sorts tavla. Jag fick inget svar. Så jag vänder mig om och ser hur han är helt skräckslagen. Han tittar ut genom dörren. Jag springer ut ur husvagnen och ser hur hans son ligger ner på sanden och håller på att försvinna. (svårt att förklara). Men han blir ungefär genomskilnig och åker ner i sanden. När jag springer fram och ska ta tag i pojken så går det inte. Han är som luft. Jag tittar upp på mitt ex, och vaknar 8)


Jag skulle kunna ge min högra hand för att få veta vad dom här drömmarna betyder.
Men ha en bra alla hjärtans dag iallafall ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0