Ta mig tillbaka

* städa rummet (hela min garderob är på golvet)
* tvätta (som att kläderna ligger på golvet)

* plugga biologi (har prov imorgon)
* börja på idrottsuppsatsen (som ska vara klar på fredag)
* baka tills imorgon


Ser ni? Duktig tjeeeej va? Eller ja, jag städade så mycket som jag orkade. Dammsög och så. Fast jag måste städa mycket bättre den dagen jag orkar det. Och jag tvättade så mycket som fick plats i tvätmaskinen. Lovade mamma att tvätta resten imorgon... Och ja, biologin läste jag genom en gång och satt mig vid datorn sedan. Idrottsgrejen har endast existerat i mitt huvud och bakningen har inte ens gjort det.

Men hallå, jag försökte iallafall?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0