This town kills you when you're young

KUL att helgen är över imorgon. Då ska man upp tidigt igen och dessutom börjar nationella på tisdag. Gud vad den veckan inte kommer bli en bra vecka.



Har iallafall sett en film nu på morgonen. A new world. Ungefär som pocahontas, fast otecknad då. Den var helt okej faktiskt lite dåligt slut bara.


Vad jag ska göra idag har jag ingen aning om. Det blir inte träning iallafall. Lördag är lixom min vilodag. Slapp dag.

Gud va jag saknar kvällar som dennaaaaa

Kommentarer
Postat av: agnes

HAHAHAHA alltså tänk egentligen vad jäkla mycket tokigt du therese och jag (och några andra tjejer men främst vi tre!) gjorde, nästan sjukt :D

2010-02-07 @ 18:57:56
URL: http://ingetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0