Utmanad

Blev utmanad av min vän Agnes. Lika bra att lyda.


Berätta 8 sanningar om dig själv. Utmana sedan 3 styckna.

1. Jag vill ha jätte bra betyg men orkar aldrig göra nånting åt det. 

2. Jag köper alldeles för mycket kläder.

3. Jag är sämst på att hålla ordning

4
. Om någon blir sur på mig kan jag vända lite på saker och ting vilket slutar med att det är jag som är sur istället.

5
. Jag är så rädd att nationella ska sabba mina betyg, så jag funderar på att skita i dom proven överhuvudtaget.

6. Jag älskar att sjunga och gör det ungefär hela tiden. Dock är jag för blyg och har för dåligt självförtroende för att sjunga inför publik.

7. Jag är rädd för att bli kär

8.  Sorgliga filmer är mina absoluta favorit filmer. Finns inget bättre än att grina till en film.


Jag utmanar: AnnaOlofsson ThereseNilsson AngelicaPersson

Kommentarer
Postat av: Therese

Får se om jag orkar anta utmaningen då ;)

2010-02-07 @ 18:26:36
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0