Varje ord verkar handla om dig

Det är nästan hemskt hur mycket jag tänker på min pappa när jag hör Orup låtar. Även Chasing cars. Kanske för att jag och pappa alltid brukade lyssna på "Regn hos mig" på högsta volym i bilen när jag var liten. Och varje gång Chasing cars gick på radion när jag var mindre så frågade han "- Vet du vad den här låten heter? Dom sjunger det bara en enda gång i hela låten"  
Att små små minnen kan betyda så mycket.





Jag tror att det var nå fel på halva klassen sista lektionen. Alla satt och skrattade åt ingenting. Victor blev jätte sur på mig och jag försökte göra allt bättre men det blev bara värre.  Men det finns inge goare människor! Alla har sin charm.


Kommentarer
Postat av: mandi

haha har du gjort bilden?:)

2010-02-08 @ 17:27:23
URL: http://maandins.bloggagratis.se
Postat av: Pappa

Underbart med små minnen

2010-02-09 @ 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0