Ännu mer bilder

Någon dag innan jag åkte till Spanien skickade jag efter några kort. Eller jag framkallade. Eller vad man säger. Iallafall så blev bilderna jätte bra och jag är jätte glad över att jag gjorde det. Det kan vara kul att ha "riktiga" kort att titta ifrån min ungdomstid när jag sitter i rullstol och har förstorningsglas framför näsan.


Iallafall så var jag och mamma på birsta idag. Vi köpte tapeter till mitt rum och lite småkrafs som också ska vara till mitt rum när jag gjort om det. Förhoppningsvis kommer pappa hit till veckan och börjar redan då. Vill helst ha så mycket som möjligt klart innan jag fyller år. Sedan köpte jag ett album som jag kan klistra in alla bilder i och tre filmer. Riktigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0