Back in

Det är ju jätte svårt att skriva packlista. Jag har ingen aning om vad jag kommer att behöva ha och inte. Och jag kan ju inte packa ner hela rummet heller. Attans.


Men fyfan va varmt det är på mitt rum. VAD HAR HÄNT MED SVERIGE?! Man kan ju inte ens kalla luften luft längre. För den går inte att andas. Det är kvaft som fan i helvete helt enkelt. Men inte klagar jag. Nej fan eller. Blir bättre till veckan. MIAAHAHAHAH HIHIH HAHAHOHOHO HEHE


Jag pratade nyss med pappa i telefonen. Han är i Finland, i våran stuga. Det visste ni inte vaaa? Att jag har en stuga ungefär 130 mil härifrån? Men det har jag. Lovar. Han sa att han knäppte mycket kort i området och på stugan, bryggan, bastun och så. Så när han lagt in bilderna här kan jag ju visa er hur det ser ut där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0