Eclipse





Heemmaaaa! Vi hade hur mysigt och kul som helst, jag och hannapannna. Konstig nog hade vi båda gruvat oss för att det skulle vara pinsamttysnad, men från att hon klev innanför min dörr tills bion började pratade vi nonstooooppp. Iallafall så såg vi Eclipse. Och den var verkligen huuuur bra som helst! Lätt den bästa filmen av dem tre. Dock är jag fortfarandelika fäst vid Edward, inte ens den här filmen fick mig att tveka. Men iallafall, måste tacka Hanna för en otroligt bra dag!

Med lite gnäll ifrån vuxna människor här hemma så måste jag tydligen lägga mig i tid inatt. Hur än det ska gå till. Jag kan inte sova på nätterna. Min hjärna drar upp en jävla massa händelser ifrån veckan och förra veckan så jag blir tvingad att ligga och grubbla i timmar.

Men ska göra ett värdelöst försök iallafall. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0