Fyfan

Fyfan vilken äcklig dröm jag hade nu på morgonen. Det var skit mycket folk här hemma, ungefär alla 94or jag känner. Det kommer in folk genom dörren hela tiden, sen efter ett tag så knackar det as hårt på dörren och jag springer ner och öpnnar. Då står det världens gäng där. Typ ett MC gäng. Dock är killarna ungefär 19 år gamla. Dom har pistoler och grejer innanför jackan. Han längst fram frågar om dom får komma in, och när jag säger nej så skjuter han ihjäl alla sina kompisar på mindre än 3 sekunder. Sedan ler han mot mig och frågar "får jag komma in nurå"?.


Jag har inte mycket att säga till om, så han går rakt in och lägger inte undan pistolen. Jag är skit rädd hela kvällen men bestämmer mig för att gå och lägga mig tidigt så jag slipper oroa mig. Morgonen där på kliver jag upp och sen sitter Amanda Nylander, Isabelle Persson, Niklas Persson och Viktor Sjölin heeelt förstörda på mitt köksgolv. Dom gråter, är blodig och lutar sig tungt mot varandra. Jag blir helt hysterisk och frågar om dom är skadade på nått sätt, ingen säger nånting utan bara pekar mot toaletten. Dörren dit är stängd, men otroligt ner blodad. När jag öppnar dörren fick jag en chock (jag tror seriöst att jag aldrig kommer glömma den här "bilden")! På toalocket sitter Penny Asklöf med ett järnrör genom huvudet, under handfatet ligger Anna Borg med avhuggna händer och mijloner skott genom huvudet. På tvättmaskinen ligger Tom Littzell och Vctor spjut ihop lindade i varandra, i badkaret ligger Tobias Lindgren, Joel Berggren och Angelica persson.


När jag vänder mig om ser jag killen komma upp för trappen, han går till köket och skjuter Amanda Isabelle Viktor och Niklas en efter en. Mitt framför ögonen på mig. När han går mot mig springer jag och lägger mig i badkaret (antagligen för att få han och tro att jag redan var död? haha) men han drar upp mig när han ser mig och slänger mig mot väggen i hallen. Precis när han ska trycka av så vaknar jag.


Vad fan i hela helvetet betyder den här drömmen? Eller förresten. Jag vill fan inte veta. Fyfan fyfan fyfan vad rädd jag var när jag vaknade. Jag kommer aldrig våga vara ensam här. Ska aldrig öppna dörren om någon knackar hårt. Ska aldrig ha en massa kompisar här. Shit. Den kändes så jävla verklig också. Vilken jävla lättnad när jag vaknade. Fyfan fyfan fyfan

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men gud.. vilken sjuk dröm! Jag tror det betyder att det kommer hända precis samma sak i verkligheten :|

2010-07-06 @ 13:03:18
URL: http://angelicape.blogg.se/
Postat av: Penny

haha, men herregud, hemskt dröm :O

2010-07-06 @ 22:34:57
URL: http://pennyasklof.blogg.se/
Postat av: Moster Camilla

Det jag tror att drömmen betyder är att du ska "lämna tryggheten" med dina kompisar och börja gymnasiet. Att du är rädd för att förlora dina vänner, att ni ska glida ifrån varandra och aldrig mer träffas. Men fördelen med att gå åt olika håll är att det är så underbart att ses när man väl gör det. =)! Mååånga kramar från moster!

2010-07-08 @ 18:32:22
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0