HEEJSAAAN

Idag aker vi hem! Jag kan erkanna att det ska bli lite skont att komma hem igen och fa sova i min egna sang. Langtar en hel del efter familjen Niemela Falk. Och alla ni kompisar. Vi far ta igen tiden jag har varit borta! Det ar ju inte allt for lange tills jag fyller ar heller =)


Igar gjorde jag en sak. En ganska fran sak. Jag tror nog att vi kan gissa er fram till vad det ar, om inte sa far ni se nar vi traffas. Eller sa kanske det kommer bilder ocksa, om ett litet tag lixom.


En sak till. Jag ar verkligen blek. Sa tro inte att ni ska motas av en brun Elin nar ni traffar mig! Jag ar blekare an vad jag var innan jag for hit. Bara sa ni vet!

Sen vill jag saga Grattis i efterskott till Amanda Qvarfort och Kim Niemela Falk!

Vi hors imorgon da jag ar hemma!

Kommentarer
Postat av: linnnneea

kom heeeeeeeeeem<3 VÅR GLASS VÄNTAR <3333333333333

2010-07-21 @ 12:46:44
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0