HYEEEEJ

Nuuuuu kan jag uppdatera litegranna. Det har gatt sa sjukt fort dom dagarna jag har varit har! Imorgon ar det en vecka, sick. Kommer iallafall hem om atta dagar.

Jag har upptackt lite grejer dagarna jag har varit har:
1. Limon slasharna ar balle goda!
2. alla kvinnor har ar gravida, manga av dem iaf
3. det finns hur manga tvlling barn som helst
3. alla killar har har kort svart har med en lang rastaflata (haha flata.. kul) i nacken hangades ner till ryggen. Snyggt! verkligen..
4. alla smabarn ar sa javla sota! har aldrig sett na finare barn. men nar dom blir ungefar 8-9 ar gamla ar dom ganska sa mycket mindre gulliga.


orkar inte skriva na mer nu. Skit jobbigt nar inte som tre sista bokstavarna finns. Suger balle. Far sudda hela tiden far det blir en san hara ----->(´) nar man vill gora dom bokstavarna.


Men jag saknar er dar hemma iallafall! Men langtar dock inte hem. Eller jo, lite. Pyttelite.


MEN NIII!!! VET NI??? Spanien vann ju VM guld, nar vi ar har! Helt javla otroligt! Har aldrig varit med om natt liknande. Sa javla kul vare! Barattar mer nar jag kommer hem!

Men ni kan alltid smsa om ni saknar mig far mycket. Fniss. Love u

Kommentarer
Postat av: Camilla Moster

Kul att höra att ni har det bra! Här väntar en sval jordkällare på dig när du kommer hem! kram från hela familjen "Någorlunda"!

2010-07-14 @ 07:56:38
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0