Impossible

Jag är glad över att jag vaknade 13.41 idag. Den här dagen känns lika meningslös som gårdagen. Jag måste stooorstäda mitt rum och rensa det på saker som att pappa kommer hit på torsdag och börjar tapetsera. Förresten så drömde jag en sjuk dröm inatt. Jag gör det iofs jävligt ofta nu för tiden. Men iallafall så drömde jag om lördagen, när det var en massa folk hos Amanda. Det var samma personer, och vi alla satt runt ett bord och körde sanning eller konka. Sedan började huset skaka, och när Martin och Victor går fram till fönstret för att titta vad som händer så säger dom att huset har flygit iväg. Det konstiga är att alla blev knäppttysta sedan säger Teo "jaha" och vi fortsätter som om inget har hänt.


Efter ett tag så blir golvet...mjukt skulle jag kunna säga. Som att kliva i såndär lera som man sjunker i. Penny Julia Amanda och Anna försöker sig på att springa över golvet och upp för trappen. Dom kommer över rätt snabbt men Penny sitter fast med benen och skriker, sedan drar hon i en stång som sitter på väggen, och kommer upp. Dock följde inte henne ben med. Så hon sitter där på trappen och benen bara tar slut under knäna. Inge köttigt eller flashigt, det bar tar slut lixom. Sedan hoppar hon upp för trappen huur lätt som helst.


Nästa sak jag kom ihåg var att jag och Dan sitter i skogen och skrattar. Jag har ingen aning om åt vad. Sedan hör vi att nån skriker, eller ja att några skriker. Efter bara nån sekund kommer Victor Tom och Hanna ut ur skogen och är livrädda. Och då börjar jag och dan skratta ännu mer (?). Victor säger åt oss att vi borde gå in i huset om inte drottningen ska komma åt oss.

Sedan vakna jag.

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA! (y)

2010-07-30 @ 21:50:37
URL: http://amandaqvarfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0