Jag kom in

Idag fick man hem brevet om man kom in på det man sökt. Jag kom in och jag känner mig fortfarande säker på mitt val. Men jag har inte alls den här sköna, pirrande, förväntansfulla känslan längre. Nu mera får jag ångest när jag tänker på det. Jag vill inte börja i en hel ny klass men människor som jag aldrig sett förut. Jag vill ha min gamla klass. Min underbara klass. Visst ville man bara spy på vissa ibland, men dom kommer alltid vara favoriter.


Om ungefär en timme kommer min bror med min dator. Ska bli skönt. Jag har inga planer får idag, blir nog bara hemma. Har trots allt inte sovit hemma sen i lördags. Jag och Anna såg Allt för min syster igår också, har sett den en gång förut också men grinade lika mycket till den. Åh så fin filmen är ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0