Lite bilder

Min vän Erik påminde mig igår att jag har lovat lägga ut lite bilder ifrån vår stuga i Finland. Jag tänkte sno lite bilder ifrån pappa nu, han har nämligen bara lagt ut på fb, inte lagt in dom på min dator. Så vi får se hur kvallen blir.

Här är den nya stugan som dom byggt. Som ni ser så är det bara skog runt om. Dött lixom. Men guh så härligt.

Här har ni den gamla stugan.

Här ser ni Bastun och bryggan.

Ett arsle-träd som står ungefär vid den nya stugan. Haha gud vilka skämt jag och mina bröder har dragit när vi sett detta träd. Ni ser även vår fina roddbåt i bakrunden!

Bryggan och vår lilla sjö. Den fortsätter en bit ut på höger sidan, och en liten bit ut på vänster sida. Vattnet är alldeles klart, och svanen är en plast-svan. Så ni vet.

Hur härligt som heeeelst

Grillplasten

Kommentarer
Postat av: linnnea

låt mej hänga med nån gång!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-07-23 @ 17:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0