Spontan kväll vetuuu

Pappa ringde mig vid tio och frågade om jag inte skulle gå till min fasters kompisar som hade fest några hus bortanför mig. Jag hade inget bättre för mig så jag tog på mig lite mjukiskläder och gick. Där hade dom ett jävla party och kul som fan vare! Har aldrig sett 30-40 åringar ha så kul förut! Jag fick iallafall lite utklädningskläder att hä på mig och jag kände mig som en i mängden.


Killen som bor där är bartender så han (förlåt pappa och mamma för att ni läser detta men måste bara berätta) gjorde så jääävulst goda drinkar som jag fick smaka. Alltså jag ska också bo i cypern ett år och jobba som bartender! Sedan la jag mig i hängmattan ett tag och då kom han som bor där fram med en pipa (som gamlingar röker, nivet?) och sa att jag bore smaka. Åhåhåh alltså (förlåt mamma och pappa, igen) det var grejer det. Haha låter som en pundare men det var rätt coolt alltså. Kan ni tänka er synen? Jag läg där i hängmattan och såg liten ut, med en pipa i munnen och sjung med till musiken. Hohoh vilken kväll. Kul som satan!


Nu ska jag... hitta på nått. Lite för pigg för att sova nu. Linnea ligger i min säng och sover, över exakt hela sängen. Så jag får väl lägga mig ovanpå henne sedan. Blir brare!
Vi hörs imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0