Spontan kväll

Min vän Erik ringde vid elva och frågade vad jag hade för mig. Jag sa som det var att jag gjorde ingenting, satt på min stol och hade nyss slagit näsan så den blödde som en gris. Han frågade om jag hade lust att umgås med honom Anton Björklund och Hampus Forsmark. Javisst, jag drog ut och kallt som satan var det. Inte som i Spanien klocka nelva på kvällen. 27 grader varmt där då. Idiot Svergie.


Vi var ute och pratade lite, sedan drog vi till Johan Nordell och såg på film där. Sommaren med Göran. Hahaha. Hahahaha vilken kul film. Åååh  va kul den vaaar. Måste se den igen. Hahahaha. Åh. Kul.


Är pigg som en lärka. Så nu ska jag klistra i bilder i mitt nya album och lyssna på Meliisa Horn. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Moster

kom hit!!!!! vi längtar efter dig!!!!!!

2010-07-24 @ 10:42:28
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0