Uppdatering igeeen

Hej! Igen! Jag flagnar som en fisk.. Sa nu ser jag ut som en ben och jerry glass. Jatte fint. Verkligen. Hatar livet ibland. Dock vill jag inte hem! Vad ska jag gora nar jag kommer hem lixom. Vardelost.


Iallafall sa har vi traffat tre norskar har! Dom ar hur gullig och snall som helst och lika gammal som mig och Anna. I mandags traffade vi dom och i onsdags spelade vi wollyboll hela formiddagen och gick runt pa strandpromenaden pa kvallen. Trakigt nog akte dom hem pa torsdag morgon. Men det var kul att traffa dom iallafall! sa nu far dom vara vara facebook vanner (K)


Pa sondag ska vi aka utbat. Nej men nastan. En san dara bat som man sitter under vattnet och tittar pa fiskarna. Tror jag iallafall, vi far se hur det blir. Pa onsdag eftermiddag flyger vi hem igen och kommer hem till matfors tidigt som bara den pa torsdagmorgon. Ska sova som ett as! Sover inge bra har.


Aaaaah jag ar sa bleeeek. Men jag akte inte hit for att bli brun. OKEJ? Ni dar hemma kommer vara brunare men det gor inget. Gillar att vara blek.

Vi hors kanske inte na mer innan jag kommer hem. Da har jag formodligen en hel del att beratta. Om jag orkar. Vi far se. Men ha det sa bra! PUSSS

Kommentarer
Postat av: ankana

Det är inte alls värdelöst att komma hem! DU SKA JU VAR MED MIIIIIG!

2010-07-17 @ 02:02:40
URL: http://angelicape.blogg.se/
Postat av: linnea

mej med!

2010-07-17 @ 20:20:42
Postat av: linnea

Hej ! :)

läs & kommentera gärna min blogg och svara på inlägget "vad ska jag dra upp" ?

skulle vara roligt om ni kom med lite idéer :)

olika bett,träningar eller något annant! :)

Alltid roligt att skapa ett inlägg där folk kan tycka och tänka ! ;)



ha de bra!

saknar dejjjjjjjjj<333

2010-07-17 @ 22:51:18
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Du ska ju vara med oss oxå!! puss o kram

2010-07-18 @ 07:35:25
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0