<3

Det har varit en rätt så stressig men skön dag. Liam var jätte duktig (även fast jag inte hittade rummet på en gång och missade när dom tog bort stygnen...) hos doktorn och såret såg fint ut. Efter det så följde jag med till Camilla och tog det lugnt där ett tag. Sedan skjutade hon mig och Kimberly till stallet och nånstans där förvandlades jag till en fotograf. Jag har ingen aning om hur Linnea tyckte bilderna blev, men det återstår att se. Det gick iallafall jätte bra för lillpuppan min!


Det känns som att jag bara ska vara hemma nu på kvällskvisten. Även fast det är huuuuuur fint väder som helst ute.. Men imorgon på förmiddagen åker jag Angelica och pappa till birsta en sväng. Vet dock inte vad jag ska göra resten av dagen. Sedan på fredag ska jag fira midsommar med mina tjejer och på lördag åker jag till Camilla och bor där några dagar! Vi ska nämligen måla deras jordkällare!


Näääääe. Det får bli "När Harry träffade Sally" ikväll + popcorn. Finnemang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0