Bird

Jag är faktiskt fortfarande hos Angelica. Jag har inte varit hemma på år och dar känns det som. Men jag åker nog hem i bra tid imorgon. Iallafall så var det ju jätte fint väder idag på förmiddagen! Huuur skönt som helst. Jag och ankan låg ute och solade på hennes nya solstolar, spelade fotboll, fikade med Carina och Alva och åkte och hälsade på deras mormor och morfar.


Vi såg även klart hela säsong ett av glee idag. Åååh så bra det äääär. Jag kommer få nå fel nu ett tag framöver. Jag har lätt för att bli beroende av filmer och serier.. Men jag kan ju trösta mig med att jag kan se alla avsnitt igen när dom börjar sändas för i Svergie :D


Inatt kanske vi sover på studsmattan som finns här ute på gården. Vi får se. Kanske. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0