:d

Åh vad skönt det är att vara här. Om man har nå jävla problem  så glömmer man bort dom  när man kommer hit. Så sjukt hur avslappnad jag blir. Iallafall så målade jag och Linnea jordkällaren idag. Har aldrig känt mig så snygg i hela mitt liv.. Camilla knäppte iallafall kort på oss när vi hade våra outfittisar, innan vi började måla och efter.

När vi kom in färgade jag underhåret på Camilla och gjorde några slingor på Linnea. Blev snyggt tror jag! Knäppte även lite modellbilder på Camilla som kanske dyker upp på bloggen lite senare, om inte annat på hennes kanske? Ikväll ska vi mysa och se på film, och imorgon kommer förhoppningsvis Jennifer hit så då ska jag mysa med henne.


Haha Camilla fick en ganska så sjuk ide förut. Imorgon ska jag och Linnea locka håret och sminka oss och sedan ta på Camilla bröllopsklänning och knäppa kort! Jag hoppas bilderna blir bra så jag kanske kan lägga ut några här. Kan bli kul :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för dessa mysiga dagar gumman :) och tack för att du fanns för mig idag, det betyder. (L) Pussss

2010-06-29 @ 19:00:14
URL: http://hallonzplitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0