Ett litet nattinlägg

Jag kom ganska precis in innanför dörren efter min Erik och Annas cykeltur. Dock blev inte speciellt mycket cykling när vi satte oss vid vattnet och myste lite där. Erik den snälle pojken skjutsade även hem mig, tack för det min vän


Imorgon kommer jag förmodligen har rätt så fullt upp. Jag ska upp i bra tid som att jag och pappa ska åka och lämna in datorn. Hoppas hoppas hoppas att jag får tillbaka den lagad och att det inte tar allt för lång tid. Sedna vid två följer jag med min älskade moster och Liam till vårdcentralen när dom tar bort stygnen på honom, sedan vid fyra tror jag att jag ska följa med på Linneas tävling och fotografera när hon hoppar. Kommer hem runt åtta skulle jag tro.


Nuuu ska jag poppa popcorn och titta på tv. Ovanligt






Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stolt moster

Alltså vilka vackra bilder på dig!!!!!! Jag är sååå stolt!! Du är så otroligt likt mig på några av bilderna,syns att vi är släkt!

2010-06-23 @ 10:55:05
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0