I do it

Inatt sov jag och Anna i hennes husvagn. Vi hade en hel del snack att ta igen såattsäga. Vi somnade jävligt tidigt och vaknade jävligt sent. Kul. Men det regnade ändå så det spelar ingen roll.


Idag känner jag ett stort sug efter att hitta på nånting! Vad som helst. Nått kul. Helst. Hehe. Iallafall så hämtar pappa ut min dator imorgon! Guuuuh så skönt. Och en lite mindre bra sak är att min moster och hennes hund blev anfallen av en ful äcklig hund idag. Mysack (min mosters hund) fick tarmarna ut slitna och min moster blev biten fulla armarna. Jag hoppas som skjuter hunden som gjorde det.


Vi hörs!

En fin gammal bild på mig och annizzle. Mitt långhår och annas blondhår. Alltid lika fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0