Mårning

Jag vaknade först vid halv elva, fast jag la mig igen. Fattade inte varför jag skulle vara vaken när jag mycket väl kunde sova tvåochenhalv timme till. Iallafall så la min datorn av igår när jag såg på Dear John (som är såååå fiiin så fiiiin!) så jag tänkte att den behövde laddas. Så när jag slog på den imorse så gick det en liten stund sen la den av igen. Så jag har ingen aning om vad det är för fel. Men om jag är väldigt osocial är så vet ni åtminstonde varför.


Just nu sitter jag vid mammas dator som är mindre och lite skönare tangentbord. Så det går ingen nöd på mig. Dcok har jag alla bilder och sånt på min dator. Sedan skulle det inte skada om datorjäveln bara kunde funka så som jag vill.


Hahahahah nu när jag tänker efter så kanske det var typ Gud eller nån som gjorde att datorn gick sönder efter det jag skrev igår? Det där med att "jag önskar att nån planerade mina dagar" och "jag vill komma över den lata Elin och få saker gjorda". För det är faktiskt datorn som är felet. Jag sitter för mycket där istället för att göra saker som jag faktiskt behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0