Tråkigt

Visste du...

att jag vill - vara kär

att jag har - världens bästa vän
att min senaste kyss - var med en nära vän
att jag lyssnar mest på - fin musik
att jag sitter och funderar på - när jag erik och anna ska cykla
att jag pratar – när jag har nått att säga
att jag inte gillar – folk med FÖR bra självförtroende
att min första riktiga kyss – var mysig
att jag avskyr när folk snackar - om samma sak om och om och om igen
att kärlek är – otroligt fint men även otroligt plågsamt
att jag gillar att – ligga i min säng och se på tv
att jag alltid kommer att - vara kort
att jag är hemligt förälskad i - channing tatum
att sist jag grät var – hos angelica när vi tittade på daniels tal till victoria
att min mobiltelefon är – rosa och svart
att när jag vaknar på morgonen – kan jag vara sur 
att innan jag går och lägger mig – sätter jag på tvn
att idag har jag – varit i tre olika hem
att jag just nu tänker på - hur kung mitt liv kommer vara om sisådär två och en halv vecka
att i kväll ska jag – ut och cykla med erik och anna
att i morgon kommer jag – följa med camilla till vårdcentralen när dom ska ta bort stygnen på liam
att jag hoppas - på att min liv förändras en aning när jag börjar i gymnasiumet
att jag verkligen vill – flytta hemifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0