.

Såhär i efterhand blir jag lite arg över att jag fick stå i två timmar och titta på fotboll. Ingen sol. Och nu, när jag sitter i mitt rum som det är 25+ i, ja då jävlar ska det vara helt klart på himlen och +10 i solen. Förbannat.


Jag borde verkligen städa mitt rum. Och jag borde verkligen bada. Men för att jag ska bada måste jag ha min bok och jag har ingen aning om vart den är. Betyder det att jag måste städa rummet först? Orkar inteeeeeeeeee

Nån som vill hjälpa mig mot hickan som jag haft i en kvart kanske

Kommentarer
Postat av: lellelelel

haha jasså haru ; hypernervokustiska dia fragma kontro vibrationer ? (: <3

2010-03-24 @ 20:35:59
URL: http://bheartl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0