ES HOE

Hela fina klassen (nästan, några är borta.. ANNA MARIE KATARINA BORG TA ÅT DIGG) sitter nu i datasalen och jobbar so. Men som att min jobbarpartner (min partner över huvudtaget) är hemma med feber idag så kan inte jag jobba nånting. Vill lixom inte riskera att hon blir arger på mig..


Iallafall somnade jag innan cougar town igår! Helt sick. Innan 21.55 alltså. Grymt trött. Dessutom drömde jag en sjuk dröm. Jag drömde att Moa var kissie. Vi hade varit och fikat (moa såg ut precis som hon gör nu) och när vi kom hem så loggade hon in på bloggen och skrev precis som Kissie gör. Åh vilken hemsk dröm.

Kommentarer
Postat av: ANNA MARIE KATARINA BORG

Förlåt.... men självklart hade du fått jobbat ändå(A)(A)(A)(A)(A)

2010-03-31 @ 16:48:08
URL: http://anabanan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0