Hemma

Jag har inte sovit hemma i min säng sen i tisdags. Men det har inte gått någon nöd på mig. Jag har haft 7kt kul hos ankan dom nätterna jag var där (även fast vi inte gjorde nånting typ). Fast vi gick faktiskt ut och pratade i fredags (tror jag det var?) och la oss i snön och tittade på stjärnhimlen. HIHIHIH så mysigt.


Jag kom nyss hem ifrån Isabelle. Nu på förmiddagen så satt vi på hennes balkong och solade. Guuud va skönt det va! Det är ju riktigt varmt i solen nu ju. OHYEAH!


Iallafall så var Remember me så jävla bra! Jag hade inte så höga förväntningar faktiskt, så jag blev riktigt förvånad. Såklart så slutade det med att vi alla fyra satt nerhasade i våra stolar med miljoner tårar nerstömmandes för kinderna. Så fin kärlek i filmen, och så sorgligt slut♥ Kan inte bli bättre!


Imorgon börjar skolan igen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! DET KOMMER EN BIL, VI SLÄNGER OSSSSS! heheh, vi är alltid så normala.

2010-03-16 @ 13:40:35
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0