LANAR

Just nu sitter jag och ankan nere i hennes fina vardagsrum och lanar! Jag vet att min uppdatering har varit kass, men jag har fakitskt försökt att få igång internet på min bärbara men efter att det inte gick typ tre gånger så orkade jag inte hålla på något mer. (har alltså min bärbara hos ankan just nu!)


Nu är det en dag kvar på lovet som man kan göra nånting roligt på. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag läju ligga i min säng hela dagen och... se på tv?

Lite biler ifrån ankaaaans daaataaa

As gammal bild. Början av åttan. Jag (JAAA det är meningen att jag ska se sådär extrem ut. Det var klassfotogrejimoooj)
Ankan och Anniiz

Denna bild togs igår

Sidsjön med klassen i åttan

FINA VICTOR!

hundra år sen, typ förra hösten

jag och alva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0