Oh no, Elin

Rulit att jag lyssnar på Isabelles lista. Björn Rosenström för tillfället. Oh no, Elin. HOHOH sist jag lyssnade på den låten gick jag i femman tror jag. Då tyckte jag att det var skit coolt att han sjung om mig. Det tycker jag iofs fortfarande, eller lite iallafall.


Idag är det fredag, WIHO! Idag skulle jag och ankan ha tränat med den jäveln dyker inte upp i skolan. Antar att hon har franska sjukan?! Du kan mejla mig hörredu om du är dödligt sjuk eller om du bara har provsjuuukan :)


Nu sitter vi i datasalen och har so. Jag och Anna ska göra ett arbete tillsammans. Dock vet vi inte vad vi ska skriva om än. Vänta. Äh. Vi kommer ingenstans. Men det ska iallafall handla om förintelsen (eller nått sånt) under 2;a världskriget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0