Only you

Om 4 minuter sätter sig ankan på en buss. Påväg till matfors. Till mig. Hit. Nån som är förvånad? Nej tänkte väl det ;) Iallafall så kommer hon hit för stackarn vill ha "sovmorgon" nån dag. Dock gäller det kanske.. 20 minuter? Men alltid något.


Imorgon är det fredag vilket känns underbart. Jag har inga planer men det behöver jag inte ha heller. Det ordnar sig alltid. Sen tror jag inte att det går någon nöd på mig om jag sitter hemma heller som att jag inte är 100% frisk. ( =ingen träning denna vecka =( )

Nu ska jag ta en alvedon och en dusch. Vi höressss


Tar den här bilden bara för att det var den första vi knäppte med min superduper cam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0