Pain

65% säker på att jag lider av nån sorts bensklettkörhetsfel. Jag får ont i benen när jag anstränger mig och min rygg har varit jobbig sen igårkväll. Så fort jag ska böja mig ner (ja det är väldigt ofta) så knakar det i ryggen och hela överkroppen bli slapp typ. Sen så låser sig kroppen och jag tar mig knappt upp igen. Så jag får gå så tills jag kommer till soffan eller sängen så jag kan lägga mig ner och därefter ta mig upp 8) Hade rätt ont på skolan men nu äre lixom PAININTHEASS på riktigt.



Sååååå jag skippar träningen ikväll. Ska tillbringa några timmar framför tv (start 20.00!) med kemiboken och en massa varmoboy.


hehehhhehhehehehehhehehehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0